apple-touch-icon-144-precomposed

פיתוח מיזמים אינטרנטיים

זה זמן רב האתר לא הביא אף לקוח? סימן שיש בעיה עם הקידום האורגני

בניתם אתר אבל אף אחד לא נכנס? כיום בניית אתר ללא קידום האתר שוות ערך לפתיחת חנות באמצע המדבר. אם לא מקדמים, זה הולך לאיבוד איי שם. אז מהו בעצם קידום אתר אורגני בכלל ולמה לכם להשקיע בו? או שאולי כבר החלטתם להשקיע, אך לא יודעים ממה להתחיל? והאם ניתן לקדם אתר באופן עצמאי בכלל? התשובות לפניכם.

מהו קידום אורגני?
גוגל, מנוע החיפוש הפופולרי בעולם. מציע שני סוגי אפשרויות כשמעלים חיפוש של מילה או ביטוי. הוא מראה את תוצאות החיפוש הישירות, ופרסומות ממומנות שאנשים הגדירו שיוצגו בזמן חיפוש אותו ביטוי. התוצאות הישירות לביטוי מגיעות למקומן באמצעות קידום אורגני, קידום טבעי אשר לא עולה כסף. לא בצורה ישירה לפחות.

למה להשקיע בקידום אורגני?
ראשית, לצורך עניין, צריך להבין כי כאשר אנחנו מדברים על קידום, אנחנו מדברים על קידום בגוגל. שהוא מנוע החיפוש השימושי ביותר בעולם עם מעל ל 70% משתמשים, אשר משתמשים בחיפוש מדי יום ויום. הקידום האורגני לא דורש השקעה כספית בהכרח. ניתן לעשות זאת בעצמך באמצעות תפיסת עקרונות הקידום, והשקעת זמן לא רב, תלוי על אילו בטויי חיפוש מתמודדים. אך אם זמנך קצר, או שרקע טכני הוא הצד הלא חזק שלך, ניתן כמובן לפנות לחברות קידום המתמחות בכך.
אם זה עדיין לא שיכנע אותך ביתרונות הקידום, רצוי שתדע גם כי ביטויי חיפוש המופיעים בעקבות הקידום האורגני (לעומת הקידום הממומן), נתפסים לעיתים כאמינים יותר בעיני המחפשים. לכן, במידה ותופיעו במקומות הראשונים בביטויי החיפוש של לקוחות פוטנציאליים, סביר שעשיתם את רוב העבודה, והם יסמכו על המוצר אותו תציעו להם. נשאר רק להציע .

אוקי, איך אני מקדם?
קידום האתר הוא הליך שתוצאותיו באות לידי ביטוי לאחר זמן, ולא ישר כאשר אתה מסיים לבצע פעולות אלו. בנוסף, הקידום דורש התמדה ויכולת למידה מניסוי ותעייה.
לפני תחילת קידום האתר, אנו חייבים להבין “מי נגד מי”. קהל היעד הראשון של גוגל הוא המחפשים. לכן גוגל יעשו כל מה שדרוש בכדי שהמחפש יקבל את התוצאה המדוייקת ביותר. אין להם שום סיבה “לפסול” מאתרך להתקדם כל עוד הנושא רלוונטי למילות החיפוש. יתרה מזאת, הם מציעים לך עזרה לקדם את האתר עם המדריכים אשר בנו למנהלי אתרים.

  • במדריך “קדם בעצמך” אנו נותנים מספר כללים לקידום אתרים חדשים.
  • מדריך של גוגל לאופטימיזצית מנועי חיפוש שלהם הוא מדריך מתומצת למדי שגוגל הוציאו לגבי אופטימיזציית אתר במנועי חיפוש. המדריך מתייחס ברובו לאופטימיזציה בתוך האתר, ומזכיר בקצרה את האופטימיזציה המושפעת מחוץ לאתר. המדריך כולל תמונות ודוגמאות.
  • מתקשים עם המושגים? הספר “שיווק באינטרנט” של ד”ר רוני הורוביץ’ (מייסד ה”רב מסר”) ושחר לארי, כולל מילון מושגים מעולם הקידום בפרט, ומעולם האינטרנט בכלל, הכתוב בצורה קלילה במיוחד. הספר מקיף את מרבית הנושאים בעולם הקידום, והמרת הגולשים ללקוחות. מומלץ מאוד. להתרשמות נוספת, קיראו: “שיווק באינטרנט – גלו מה עובד באמת
  • בנוסף, הייתי ממליץ על הבלוג של פאבל. הכולל מדריכים רבים, קייס סטאדיס מעניינים של משתמשים אשר משתפים אחרים בדרכי הקידום שלהם לאורך זמן, פורומים וכלי עזר היסייעו לכם לקדם את אתרכם.

לקידום יש כיום פרמטרים רבים בשביל להגדיל את דיוק התוצאה המבוקשת על החיפוש (דמיינו לעצמכם משוואה ארוכה שכל פרמטר הוא משתנה שונה, והתוצאה היא המיקום שלכם). לכן, לגיטימי שלא תדעו את כולם. יתרה מזאת, ספק אם מישהו יודע את כולם מלבד לגוגל, אשר עושה זאת גם בשביל דיוק רב יותר בתוצאות החיפוש, וכן, בשביל למנוע קידום בדרכים לא כשרות.
אך אל דאגה, אם התוכן שלכם איכותי באמת, קידום אתרכם יהיה קל הרבה יותר ממה שנראה לכם כרגע. פשוט יישמו לאט לאט ובהדרגה את הפעולות, התמידו והתעדכנו בדברים חדשים, והתוצאה כבר תבוא.

לפגישת ייעוץ, ללא עלות וללא התחייבות

התקשר עכשיו
058-4481366

מעוניין לקבל עדכונים מעניינים
 כן

אנו כאן בשבילכם, אל תחכו צרו קשר כבר עכשיו: 058-4481366